niedziela, 13 lutego 2011

Podziękowanie :)

Serdecznie chciałam podziękować Selennea za wyróżnienie, jakie mi przyznała. Nie mogłabym sobie pozwolić, aby nie zawitać na jej blogu :D
Jestem niezmiernie wdzięczna :)

A wyróżnienie zdobyłam w związku z...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicUIevqLi4ozPDVK3bXSCnhSirUTEk7-Ufjg_q3V5OTHDoftAhN9ePtIJWwzKSl56h1Q67OMaIk1AEJwYlYL0VIfnl_vktWEqSJNGMeQhng6T84MfMorXc-IIrllD-Ezjjaps9KFRpLHvB/s1600/WYRNIE%257E1.JPG



Zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
A dodatkowo przy wyróżnieniu "Sunshine award" należy stworzyć listę rzeczy, które nas uszczęśliwiają.


Niestety, jak widać, nie jestem w stanie spełnić wszystkich wymogów wyróżnienia, ponieważ jestem tutaj nowicjuszką. Ale postanawiam, że jeśli będę miała szansę, dopełnię zadanie :D

Powracając do listy "uszczęśliwiaczy"...
1. Dobra muzyka
2. Dobra książka
3. Zabawa w 'małego plastyka' ^^
4. Samotne spacery
5. Rower
6. Głupstwa moich kotów...
7. I oczywiście przyjaciele :D !


A już jutro mam nadzieję zamieścić posta z okazji jakże miłego święta ^^

1 komentarz: